Jdi na obsah Jdi na menu
 


Muj Vůz

 
  • Motor Škoda Favorit 136,ostrá vačka 280°/280°,hlava -1mm,odlehčený setrvačník ze 7 na 4,75 kg,odlehčená řemenička,sací a výfukové potrubí Škoda Rapid 136,karburátor EDSR 2926 Škoda 120 GLS přetryskovaný(větší vzdušníky a trysky),laděný příčný výfuk(tlumič nebo trubka),svíčky Bosch Super
  • Nápravy ze škody 120 M repasované,rozšířené vzadu o prolisy a ve předu o podložky 2x25mm,podložené pružiny
  • Sporotvní volant 295mm
  • Brzdy přední repasované dvoupístkové s posilovačem,zadní repasované sériové
  • Interiér původní,zadní část odlehčená(sedáky,tapecy atd),repasované budíky š 120 gls,radio Panasonic s mp3 4x50W,repro Axton 4x100W
Nějaké videa ze sprintů(ještě se starým motorem)

http://www.youtube.com/watch?v=V42htEfMt40

http://www.youtube.com/watch?v=x3ECelndYlg

http://www.youtube.com/watch?v=0_BGroj_iio


 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář